Teknostil kardeşime tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum bu ses üstadı idol 3 adlı makinayı kullandıkça daha çok sevmeye başladım
O bildiğimiz kafa üstü klasik büyük Philips kulaklığı creative x-fi go ses kartına ilk taktığımda kaliteli bi ses duydum kendimce ama aynı kulaklığı bu cihaza takınca hi-fi diye tabir ettikleri sesi o dandik Philips kulaklıkda
Gerçekden hissettim gerçi bu anlatılmaz duyulur 😀
Bu fiyata böyle bir ses sanatçısı aldığıma hala inanamıyorum ve Teknostil kardeşime beni bu cihazla tanıştırdığı için tekrar tekrar teşekkür ederken zamanında sesini bişey sanıp bi tomar para ödediğim htc lere lanet ediyorum 😂😂
Bu arada dostlar bu cihaz asıl hünerini sanatçı sesi ile enstrümanlar bi araya geldiğinde gösteriyor 😉