5 aydır kullanıyorum, her şeyiyle süper. Şarjı, ve kamerası önceliğimdi, bu cihazda fazlası var
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
5 aydır kullanıyorum, her şeyiyle süper. Şarjı, ve kamerası önceliğimdi, bu cihazda fazlası var