çok güzel yapmışsında dedğin gibi txt dosyasını text dosyasının içine attım ama ortalıkta herhnagi bir dil yok. text doys içerisndelki dil paketleri uzantısı ln2 senin dosyada txt. hadi txt kısmını sileyim dedim o şekilde denedim yine olmadı.bir el atıverirsen yaptığın yardımdan bizde yararlanabiliriz.
çok güzel yapmışsında dedğin gibi txt dosyasını text dosyasının içine attım ama ortalıkta herhnagi bir dil yok. text doys içerisndelki dil paketleri uzantısı ln2 senin dosyada txt. hadi txt kısmını sileyim dedim o şekilde denedim yine olmadı.bir el atıverirsen yaptığın yardımdan bizde yararlanabiliriz.