öncelikle hayırlı olsun. bende katkıda bulunmak isterim. ama ilk etapta biraz pahalı 2 kupaya 40tl çok olmuş.kargo dahil 20-25tl olsaydı alınırdı.
öncelikle hayırlı olsun. bende katkıda bulunmak isterim. ama ilk etapta biraz pahalı 2 kupaya 40tl çok olmuş.kargo dahil 20-25tl olsaydı alınırdı.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
izledik arkadaşım. yorumları oku 2 kupa demiş bir arkadaş. 1 kupa 40 tl ise daha kötü tabi:)