erdi beye yapılan iğrenç muameleden sonra dedikleri hiç bir şeye inanmam. aynı yorumu donanım haberde de yaptım burada da yapim. 'terbiyesiz küstah insanlar ve onlara gülen cahil takımı.' yaptıkları olayın özeti şu yeni bir tekelleşme geliyor başka hiç bir şey yok.
erdi beye yapılan iğrenç muameleden sonra dedikleri hiç bir şeye inanmam. aynı yorumu donanım haberde de yaptım burada da yapim. 'terbiyesiz küstah insanlar ve onlara gülen cahil takımı.' yaptıkları olayın özeti şu yeni bir tekelleşme geliyor başka hiç bir şey yok.