• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

GMDOCTOR
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 29.01.2015
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Ama bununla yetinmesinler bence bi de bunun büyüğünü bulup Çinden Discovery Note filan çıkarsınlar 😀

    29 Ocak 2015 - 12:59 Beğen 2
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    GM iDiscovery pardon Discovery Air 😀 hahahah başka isim mi yokmuş Apple la özdeşlesen isim koymuşlar 😀 😀

    29 Ocak 2015 - 12:54 Beğen
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Aman Levent abi sinirlenme.En iyisi böyle şeyleri boşvermek çünkü o kadar çok sevenin takip edenin var ki bırakıp gidicem filan diyince emin ol bi kaç kişi sevindirsende onun belki 100 katı kişiyi üzüyosun.Sen ve Murat abi olmadan zaten teknoseyir olmaz ve şu günlerde zaten 1-2 eğlencemizden biri teknoseyir.O yüzden pire için yorgan yakmayın lütfen

    21 Mayıs 2013 - 08:15 Beğen Sil
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Google sesinizi duymuş ki yeni servisini devreye soktu.Artık oyun saveleri buluta yedeklenebilcek.Tabi ki oyunun destek vermesi lazım

    17 Mayıs 2013 - 07:13 Beğen
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Evet Türkiyede satılanlar Exynos octalı I9500 olanlar.Bi karışıklık olmuş sanırım

    15 Mayıs 2013 - 03:26 Beğen
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Hocam yazdıklarınıza bi kaç konuda katılmıyorum o yüzden yazmak istedim.Sizde yanlış anlamayın.Fakat apple ürünlerini deneme amacıyla teknoseyir'e ve hiç bi teknolojisi sitesine göndermiyor.Bu yüzden zaten incelemelerde pek yer almaması normal ki zaten ürünün de Apple uyumluluğuna değinilmiş.Bir de sanırım televizyonda gösterildiği için en bağlanabilir ve farklı cihazlar seçilmiş.Bir tane uygulama olan tablet ve uygulama olmayan bir telefon seçilmiş ki Apple ürünlerini tvye bağlamak pek kolay değil.Ya apple tv olucak ya da ara kablo almanız lazım ki hem bulmada sıkıntılar da olabiliyor.Hatta bağlanma sıkıntısından dolayı WP8li cihaz da kullanılamamış videoda.Bir de zaten 22 dakikalık bi videoda her uyumlu cihazı da göstermek pekte mümkün değil çünkü windows kullanan biri de niye windowsu denemediniz bile diyebilir.Burda önemli olan bence cihazın ana fikri 🙂

    22 Nisan 2013 - 13:27 Beğen
  • GMDOCTOR @gmdoctor

    Ram'i 2GB, cihazın işlemcisi Snapdragon değil Exynos Quad,Ekran Amoled değil PLS LCD zaten bunun socunda da pentile değil ekran bunlar incelemede eksik ... Bi de cihazda 4.1 değil 4.0 olduğundan Note2 deki bazı özelliklere 4.1 le kavuşçak ...

    16 Aralık 2012 - 03:20 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum