Telefon bugün elime geçti, epey bir güncelleme yaptım, hepsini bitiremedim hatta. Geçişler, kamera, ekran vs. ilk günden çok olumlu bir izlenim verdi. Henüz oyun oynamadım ama şarjı beklemediğim kadar tatmin etti, telefon hakikaten güzel. Parmak izi okuyucusu fevkalade hızlı.
Bu arada yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Belki ilerideki deneyimlerimi de yazarım buraya.
Telefon bugün elime geçti, epey bir güncelleme yaptım, hepsini bitiremedim hatta. Geçişler, kamera, ekran vs. ilk günden çok olumlu bir izlenim verdi. Henüz oyun oynamadım ama şarjı beklemediğim kadar tatmin etti, telefon hakikaten güzel. Parmak izi okuyucusu fevkalade hızlı.
Bu arada yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Belki ilerideki deneyimlerimi de yazarım buraya.