• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

fifa__fani
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.09.2015
Hayatım fifa
  • fifa__fani @fifa__fani

    O zaman sizden ricam Windows 7 starter indiribilceğim 32 bit iso dosyası nerden bulabilirim keyi sonra girecekmiş yDa kurarken

    19 Eylül 2015 - 20:56 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Dört

    19 Eylül 2015 - 20:54 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Üç

    19 Eylül 2015 - 20:54 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    İk

    19 Eylül 2015 - 20:53 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Bir

    19 Eylül 2015 - 20:52 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Notebook dvd cd girişi yok usb den atıcam win7 starter 32 bit yazdırdım usb ye

    19 Eylül 2015 - 20:46 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Ya dün win10 yükledim temiz kurulum kasınca win7 tüye döneyim dedim bu hatayı verdi

    19 Eylül 2015 - 20:45 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Biostan büyük ihtmail ama bilemicem

    19 Eylül 2015 - 20:32 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Görüyor

    19 Eylül 2015 - 20:31 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Ssd çıkmış olsa pc Nasıl açılacak açılıyor görüyorda

    19 Eylül 2015 - 20:27 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Ahci yaptım gene aynı anacım temiz kurulum ile win7 atmak 60 gb bi ssd var görmüyor

    19 Eylül 2015 - 20:20 Beğen 1
  • fifa__fani @fifa__fani

    Olmadı gene aynı problem

    19 Eylül 2015 - 20:07 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    İde miş ssd taktım o bil verimli olmadı bu ise yüzünden ahci mod a geçirdim tşk

    19 Eylül 2015 - 20:01 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    çalıştırdım 3 seçenek vardı kayıt için birnde Türkçe yazıyordu ama ben 2. seçtm öle kaldı

    19 Eylül 2015 - 16:56 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Bana geldi 3 seçenek çıktı kayıtta Xbox ön izleme konsolları diye daha önce kayıtlı indim zaten

    17 Eylül 2015 - 12:52 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Ne demek istiyor bu babada geldi

    17 Eylül 2015 - 12:26 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Banılacaksan söle hesabı sileyim süründürme 🙂

    16 Eylül 2015 - 22:32 Beğen 1
  • fifa__fani @fifa__fani

    Gta 5 ten sonra yada grand tourosmo dam sonra en keyif aldığım video oldu

    16 Eylül 2015 - 22:31 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Bence buna gerek yoktu 6 gün sonra fifa 16 tam sürüm çıkacak

    16 Eylül 2015 - 21:57 Beğen
  • fifa__fani @fifa__fani

    Ay gaz i gaz bizim için söylymende sorun olur

    16 Eylül 2015 - 19:03 Beğen
  • Durum (14)
  • Yorum (30)
  • Takipçi (23)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum