Originden 126 TL ye deluxe edition aldım, yeni gelen dlc leri alabilir miyim bu sürümde ? veya almam için ne yapmam lazım ?
Originden 126 TL ye deluxe edition aldım, yeni gelen dlc leri alabilir miyim bu sürümde ? veya almam için ne yapmam lazım ?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ufkabakan originden mi almak zorundayım ? , key alıp etkinleştirebilir miyim ?