Recep bunu kendi kanalinda filmografla kavgasi sirasinda cektigi bir videosunda soyledi. Levent abiyle bu gundem icin ortak yayin yapalim dediginde LP sadece bir kez olur sonrasi olmaz demis. Kabul etmemis yani. Recep LP'nin yanina olmaz. Erdi olabilir. Ya da Ali güngör olamaz mi


Konudan bagimsiz boyle cezalar olsa hic fena olmaz. Gecen gun dolaptan bir urun bakiyorum. Satici iade yoktur diye yazmis urujun calisip calismadigini bilmiyormus. Bende dedim ki 100 tl indirim yapin eger urun calismazsa bende kalsin iade etmem. Ama indirim yapmayacaksiniz bu sekilde alirim arizali cikarsa iade ederim. Pazarlik asamasinda urunun ne oldugu anlatmak durumunda kaldim. Urun de bir netbook adaptoru ama orjinal. Lakin netbook eski bir model gunumuzde kullanilma sansi yok. 7 aydir ilanda olan bir urun. Satilmiyorda. Tabi satici urunun ne oldugunu ogrenince once ben bi dusuneyim dedi sonra bi baktim fiyati 300 tl birden zamlamis. Daha sonra da bi baktim 200 tl daha zam koymus. Ne oldugunu soyledigime o kadar pisman oldum ki. Ben dahil.herkes ekonomiye devlete hukumete lad soyluyoruzda once kendimizede bir baksak sinekten yağ cikarir olduk