x-mini nereden alabiliriz ??
Keşke almasaydım eos m deklanşörmü ne var bu makinada foto çekerken trak yapıyor fotoğraf renkleri çok cansız benmi ayarını yapamadım anlamadım otomatikte çekiyorum.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
inceleme nezaman?