Üstünden çok zaman geçmiş ancak 3 aydır kullanıyorum cihazı yorumlarımı yazayım;
1. Öncelikle cihaz aşırı ısınıyor ve ben oyun oynamıyorum tamamen iş amacıyla kullanıyorum.
2. Cihazda her ne kadar Adobe ve Microsoft'un kaba tabirle ağır programlarını kullansam da özellikle ekran kartını kullanan uygulamalarda cihazın altında soğutucu olmasına rağmen neredeyse el yakıyor diyebilirim.
3. Cihaz performans olarak iyi ancak ben soğutmanın daha profesyonel olduğu cihazların alınmasını tavsiye ederim.
4. Çok önemli bir detay değil artık bu gibi şeyler ama Dell'in performans ve işletim sistemine yönelik uygulamaları iyi marka olarak tercih edilebilir.
5.Sırf ısıdan dolayı şu anda kafamdan uydurduğum bir soğutma sistemi yapmaya razıyım ısı ve fan sesi o kadar rahatsız ediyor bazen.
5. Bir de yüksek performans isteyen oyunları oynasam ne hale gelecek kimbilir.
6. İşlemci 8750H değil de HQ almak daha mantıklı zannediyorum onlarda daha profesyonel bir soğutma sistemi var.
7. Bana kalırsa çok lazım değilse masaüstü bir pc toplamak daha mantıklı.
Üstünden çok zaman geçmiş ancak 3 aydır kullanıyorum cihazı yorumlarımı yazayım;
1. Öncelikle cihaz aşırı ısınıyor ve ben oyun oynamıyorum tamamen iş amacıyla kullanıyorum.
2. Cihazda her ne kadar Adobe ve Microsoft'un kaba tabirle ağır programlarını kullansam da özellikle ekran kartını kullanan uygulamalarda cihazın altında soğutucu olmasına rağmen neredeyse el yakıyor diyebilirim.
3. Cihaz performans olarak iyi ancak ben soğutmanın daha profesyonel olduğu cihazların alınmasını tavsiye ederim.
4. Çok önemli bir detay değil artık bu gibi şeyler ama Dell'in performans ve işletim sistemine yönelik uygulamaları iyi marka olarak tercih edilebilir.
5.Sırf ısıdan dolayı şu anda kafamdan uydurduğum bir soğutma sistemi yapmaya razıyım ısı ve fan sesi o kadar rahatsız ediyor bazen.
5. Bir de yüksek performans isteyen oyunları oynasam ne hale gelecek kimbilir.
6. İşlemci 8750H değil de HQ almak daha mantıklı zannediyorum onlarda daha profesyonel bir soğutma sistemi var.
7. Bana kalırsa çok lazım değilse masaüstü bir pc toplamak daha mantıklı.