Büyük Astronom Cassini'nin 305. ölüm yıldönümü...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1825066694175668&id=100000170651276
Büyük Astronom Cassini'nin 305. ölüm yıldönümü...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1825066694175668&id=100000170651276
Profosyonel kullanıcılar açısından 6d mark ii tam bir hayal kırıklığı oldu.
- APSC kalitesinde dinamik aralık
- Auto focus joystick yok
- Autofocus noktaları homojen değil
- 4ka yok, 1080 ise çağın çok gerisinde
- Kulaklık çıkışı yok
- Yedek sd slot yok
Ortak görüş şu 4d Mark iii ve yukarısını alamıyorsan 80d al veya Nikon D750.
Sony işi biraz karışık mukayeseye uymaz
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geçmiş olsun Murat bey