Makine çok güzel ama yıllardır kullandığım nex5n bile dokunmatik.
Makine çok güzel ama yıllardır kullandığım nex5n bile dokunmatik.
Padfone'a yüklenip marka yapacak mühendisler yerine kürek takımı çalıştırıp dursunlar o zaman.
İnceleme çok güzel yorum yapmaya pek gerek kalmamış. Donanım güncellemesi kafamdaki en büyük soru işareti çünkü alet bu kapalı kutu haliyle çok itici.
bunca aksesuara para verılecegıne dokunmatık ekranlı ınce kenarlı bır telefona joystık dock uretılsın olsun bıtsın. aleti guzel yaptıklarının farkındalar bunu kullanıcıya eziyet olarak geri döndürüyorlar.
oyun ıcın 10/10 olabilir ama bu alet fiyatı ve kendi ekosistemiyle benim için bir fantezi. param olsa da oyun oynamayı sevsem de almayı dusunmuyorum. zengın cocukların babaları dusunsun bunu nasıl alacagını.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kablosu artık çalışmayan Bose AE2 kulaklıklarım var. Uzatmayayım kablonun ABD fiyatı 7 dolar, Levent Bose mağazasında 40 avroya satılıyor. Durumu açıklayınca biz de olsak internetten alırdık dediler. Güler misin ağlar mısın?
Resmen keriz arıyorlar.