• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

cruel
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • cruel @cruel

    Lucid Virtu MVP hakkında konuşmadınız hiç ?

    06 Kasım 2013 - 19:36 Beğen
  • cruel @cruel

    Asus un tableti telekomun verdiği xoom tabletten kat kat güzel ayrıca ekranı ips panel daha ne olsun ve netbook docku şahane telekomun fiyat politikasını anlıyamadım o paraya bitane asus tablet bitanede androidli smarphone alırdım herhalde telekom ne yaptığının farkında deil ipad2 ler bile 1100 lira gibi bir fiyattan satılıyor. Ben şahsen bir donanım inceleme izlediğim zaman donanım hakkında merak ettiğim bilgilere sahip oluyorum donanımı inceleyen benimle aynı beklentilere sahip olmayabilir onun beğeni kriterleri farklıdır veya malın reklamını yapıyordur bana göre malı övüp övmemesi umrumda deil. Sitelerinde hayatta kalabilmesi için reklama ihtiyacı var o sağda solda atıp tutan arkadaşlar gelsinde sitenin 1 aylık sunucu parasını ödesinler ondan sonra konuşsunlar.

    18 Haziran 2011 - 10:41 Beğen
  • cruel @cruel

    Şu mikrifin konusu gerçekten problem birisinin sesini çok net alirken diğer kişinin sesi az geliyor sesi aciyorum bu sefer öbürünün sesi çok çıkıyor umarım bir düzeltme yaparsınız. Birde parti konularında objektif olunmalı burada amaç teknoloji kimsenin hangi partili olduğu veya hangi takimi desteklediği bizi ilgilendirmez. Bu apple ile ilgili olarak anlaşılmayan bir olay var forumlarda ve haber yorum kısımlarında millet birbirini yiyor. Apple bilgisayar ve tablet piyasında üst sınıfı temsil ediyor yani lüks tüketim malları diğerlerine göre ama millet sürekli bundan şikayetçi öyle ki bir ferrari ile şahin de ayağını yerden kesiyor ama arada kalite ve fiyat farkı var. Piyasada birde şu cehalet var genel olarak ürünleri alıp kullananlardan çok ürüne sahip olmayan ve hatta görmeyenler yorum yapıyor. Buda mevzu bahis cihazla ilgilenen kişilerin yanlış bilgilendirilmesine sebep oluyor. Anonymous grubunun yaptığı hareket çok cahilce ve çocukca milletin ziline basıp kaçmaktan öteye gidilecek bir davranış değil kim düşünüyorki bu olaydan sonra herşeyin güllük gülistanlık olacağını. interneti kontrol altına almak zaten her ülke tarafından istenilen ve yapılan birşey internet nerden nerelere geldi günümüzde kamerasız sokak bile kalmıyacak gibi görünürken internet sansür olayları ve takip sistemi olması muhtemel şeylerdi. Aslında bu konularda pornografiden çok anarşizm propaganda provokasyon gibi insanları manipule edici faaliyetlerden korkulduğunu düşünüyorum. Tabiki bu filtreleme ve fişlenme olayına karşıyım ama bu kaçınılmaz birşey belki ertelenebilir ama illaki gerçekleşecektir. Çünkü dayandığı temel çok sağlam...

    12 Haziran 2011 - 12:46 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (3)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum