Hala kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? App Store'da yorumlardan gördüğüm kadarıyla eşleşme sorunu yaşayanlar var. Bir de ios için, bilekliğin ekranında arayanı, msjı vs. görebileceğimiz herhangi bir uygulama var mı? Androidler için var ama ios için yok sanırım ya da incelediğim kadarıyla ben bulamadım böyle bir uygulama
Hala kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? App Store'da yorumlardan gördüğüm kadarıyla eşleşme sorunu yaşayanlar var. Bir de ios için, bilekliğin ekranında arayanı, msjı vs. görebileceğimiz herhangi bir uygulama var mı? Androidler için var ama ios için yok sanırım ya da incelediğim kadarıyla ben bulamadım böyle bir uygulama