Merhabalar, otel personel kullanımı için wn725n aldım hiç memnun kalmadım direk iade ettim, 1 bağlantı için ideal ancak 24 saat fişte takılı kalınca kafayı yiyor alet..2 den fazla bağlantılarda kesinlikle kopmalar ve hız problemi var.. AP olarak kullandım.
En azından 2 sene uzun bir süre beklemeyeceğiz..GSM ile ilgili hiçbir düzenleme yapılmamış gerçekten yazık , zaten kullanıma baktığınızda %20 Ev kullanıcısı %80 gsm kullanıcısı gözüküyor..