• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Burak Gonul
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.06.2019
  • Burak Gonul @burak-gonul

    Bir şeyin önceliği yok bölümle alakası da yok, önemli olan kendinizi orada ifade etmeniz ve göstermeniz hepsi bu, yazılım bilginizin olup olmadığı da çok mühim değil sebebi orada insanları eğitime alıyorlar, eğitmek için alıyorlar mantık bu.

    03 Temmuz 2019 - 17:07 Beğen 1
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @user314 bu.gonul07 instagram kullanıcı adım burdan konusalım arkadaşlar

    27 Haziran 2019 - 23:13 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @user314 ever büşra arandım

    27 Haziran 2019 - 20:12 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @user314 Busra aynen bana da aynısını söylediler, sana da hayırlı olsun.

    25 Haziran 2019 - 20:50 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @kirmizipelerin sunum, testler, ve eğitim sonunda bir ödev veriliyor onu yapıyorsun.

    14 Haziran 2019 - 13:46 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @user314 Nisan ayında

    14 Haziran 2019 - 13:46 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @user314 Aranmadıysan maalesef olumsuz sonuçlanmıştır Büşra çünkü eğitim bittikten kısa bir süre sonra arıyorlar.

    14 Haziran 2019 - 12:15 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    Büşra selam, 444 lü numarasından ulaştım bende biraz zor oldu ama başardım

    14 Haziran 2019 - 12:14 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    Asiller seçildi ben yedekte kaldım hersey bittikten sonra aradılar bi sınıfta toplandık yine saydılar isim isim ilk asilleri saydılar, sonra yedekleri okudular bende yedekteydim

    14 Haziran 2019 - 12:12 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    @tugbacevk 2 gün derse gittik ya hani ondan sonra hiç mi aramadılar seni geriye peki ?

    13 Haziran 2019 - 16:22 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    mülakatlara hangi ay katılmıştın ?

    13 Haziran 2019 - 13:56 Beğen
  • Burak Gonul @burak-gonul

    Arkadaşlar merhabalar. Bende mülakat sürecinden geçtim ve sonrasında gittiğimde yedek aday olduğumu öğrendim. Temmuzda grup açılacağını halen bir işe başlamamışsak ona çağırabileceğimiz söylendi. Bugün aradım temmuzda grup açılcak haziranın son haftası arayın bir sorun dendi. Benim durumumda olan yedek aday seçilen var mı? Seçilipte geri dönüş alan var mı? Şimdiden yanıtlar için teşekkür ederim.

    13 Haziran 2019 - 12:54 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (12)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum