Birincisi ekran çözünürlüğü çok kötü ayrıca DRİWER,IRQL,NOT LESS OR EQUAL igdkmd64.sys hatası veriyor ara sıra bu nedir açıklarsanız sevinirim yada yardımcı olursanız-ayrıca ekrandaki yazılar çok kötü nasıl düzeltebiliriz saygılarımla.
Birincisi ekran çözünürlüğü çok kötü ayrıca DRİWER,IRQL,NOT LESS OR EQUAL igdkmd64.sys hatası veriyor ara sıra bu nedir açıklarsanız sevinirim yada yardımcı olursanız-ayrıca ekrandaki yazılar çok kötü nasıl düzeltebiliriz saygılarımla.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
sana katılıyorum kardeş daha ikigün oldu alalı ve çokda pişmanım