• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Laxus Dreyar
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 25.07.2016
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    @emrecanbl 2800 liralık sorun neymiş söylediler mi peki? yeni anakart mı takacaklar, chip mi değişecek, kalıcı çözüm mü yoksa 6 ay gibi bir süre veriyorlar mı? Eğer yeni anakart takacaklarsa ya da çözüm kesinse 2800e düşünmeden yaptır derim. dolar 6 olmuşken bu devirde yeni bilgisayar çok zorlar. 960m de kötü bi ekran kartı değil 30-40 fps fazla almak için 5-6 bin lira vermeye gerek yok bence. Witcher 3ü bile yüksek ayarlarda olmasa da kasmadan oynayabiliyordum. Ama çözüm kesin değil ve bir süre sonra yine bozulur diyorlarsa ekran,batarya, şarj aleti,ramler,hdd ve geri kalan kasayı parçalayarak satıp üstüne koymak daha iyi tabii.

    11 Mayıs 2019 - 12:57 Beğen
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    @emrecanbl yolladığınız yer neresiydi bilgisayarı? ben de yollayım test ettireyim bi

    10 Mayıs 2019 - 05:56 Beğen
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    @emrecanbl var mı bi gelişme

    26 Nisan 2019 - 00:29 Beğen 1
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    attığınız 2.linkteki satıcıdan bu anakartı sipariş etmiştim ve nvidia ekran kartını görmedi. Allahtan iadesi sıkıntısız gerçekleşti. Tek sorun boşa geçen 2 ay ve yollarken verdiğim kargo parası oldu.

    07 Nisan 2019 - 19:55 Beğen
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    Benim garantisi devam ettiği halde 14 bin lira teklif verdiler.Toplamda 5 kere art arda servise yolladım. Tüketici haklarına da okul yüzünden gitmekte geç kaldım. Çünkü gittiğimde garantisi bitmişti ve mahkemeye gitmemi söylediler. Koçsistem kadar berbat bir servis görmedim. Hevesini kırmak istemem ama bir şey çıkacağını sanmıyorum...

    07 Nisan 2019 - 19:48 Beğen
  • Laxus Dreyar @amyfsm05

    hocam 19unda kargom gönderici firmaya verilmiş. 20sinde ise şu bilgi girilmiş sisteme
    "China (Yurt Disi), Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden), The item was forwarded to the destination country (Otb)"

    5 gündür bekliyormuş orada hala. sizce normal mi bu? bu 2.kargo siparişim. ilkinde sonu TR ile kargo takip numarası verilmişti. bu ise CN ikisini de aynı yerden aldım acaba CN diye mi gecikiyor bu kadar?

    25 Temmuz 2016 - 18:45 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum