İşlerim çok yoğun olmasa daha fazla olabilirdi. Antrenmarım genellikle sabah işe gitmeden 04.30 ve iş çıkışı 18.00 saatleri sonrası. Haftasonu ise komple bisiklet tepesinde.
@erdotsc
Arkadasim evin icinde de suruyormusunuz bisiklet?
Ne diyecegimi bilemedim, gunde ortalama 65-70km demek yahu.
Ben ayda 80-100km suruyorum diye ovunurken bunu gorunce sesim kisildi 😂
@erkanozdemir Kadans, kalp ve hız sensörleri ile bilgisayarın bu verileri okuması için ANT+ dongle gerekli. Daha da önemlisi roller veya trainer gerek.
Önünde saygıyla eğiliyorum tek bir sorum var bisikletinizin modeli nedir
Estağfurullah, gideceğim yola göre bisikletlerim var. 5 tane yol1 tane de MTB.
@erdotsc tek mi sürüş yapıyordunuz ve hangi ilde yaşıyorsunuz 365 gün bayağı dayanıklılık demek yani 😀👍🏻
@i6s Genellikle tek sürüşler yapıyorum, arkadşların çoğunluğu evli o nedenle pek eşlik edemiyorlar.
Bursa'da yaşıyorum ve Uludağ'a epey bir tırmandım.
@erdotsc https://analytics.strava.com/athletes/5883717 Bu sizsiniz sanırım 😀
@i6s Evet ta kendisiyim 🙂
365 günün 360 günü sürüşü var 🙂
Sadece geçen senenin. Her sene yaklaşık bu civarda oluyor.
@i6s 5 gün Strava'yı kullamadım 🙂
Nasil yani, 1 yilda 23,220 km?
Yok artik...
İşlerim çok yoğun olmasa daha fazla olabilirdi. Antrenmarım genellikle sabah işe gitmeden 04.30 ve iş çıkışı 18.00 saatleri sonrası. Haftasonu ise komple bisiklet tepesinde.
@erdotsc
Arkadasim evin icinde de suruyormusunuz bisiklet?
Ne diyecegimi bilemedim, gunde ortalama 65-70km demek yahu.
Ben ayda 80-100km suruyorum diye ovunurken bunu gorunce sesim kisildi 😂
@ameledervis Geçen kış mevsiminde 3000 km trainer kaydı var ama o antrenmaları dahil etmemiş strava. Trainer üzerinde çok sıkıcı oluyor.
Bugünü de boş geçmedim
@erkanozdemir Bursa
@erkanozdemir O zaman Zwift tam sana göre ama aylık 15 dolar.
@erkanozdemir Kadans, kalp ve hız sensörleri ile bilgisayarın bu verileri okuması için ANT+ dongle gerekli. Daha da önemlisi roller veya trainer gerek.
@erkanozdemir en az o kadar.