Dün gece Gezi Parkında kimsenin kullanmadığı saatte. Neden böyle bir sonuç geldiği hakkında bir fikrim yok.
Telefon: iPhone 5c. #akış #Benim45GHızım #4nokta5G

Dün gece Gezi Parkında kimsenin kullanmadığı saatte. Neden böyle bir sonuç geldiği hakkında bir fikrim yok.
Telefon: iPhone 5c. #akış #Benim45GHızım #4nokta5G

Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.