casper via v5 telefonumdan şarjı %36 civarındaydı sonra aradan 40 dakika sonra tekrar baktığımda %3 şarjı kalmıştı sonra ekran birden kapandı... şarj %3 tü daha hemde ekranı ben kapatmamıştım şaşırdım şimdi şarja taktım fakat telefon şarj aldığını belli eden led ışık yanmıyor aradan 30 dakikda sonra tekrar batım telefon açılmıyor şarj kablosu takılı hiçbir tepkisi yok .... ne oldu bu telefona va mı bilen garanti karşılar mı ???*
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.