casper via v5 telefonumdan şarjı %36 civarındaydı sonra aradan 40 dakika sonra tekrar baktığımda %3 şarjı kalmıştı sonra ekran birden kapandı... şarj %3 tü daha hemde ekranı ben kapatmamıştım şaşırdım şimdi şarja taktım fakat telefon şarj aldığını belli eden led ışık yanmıyor aradan 30 dakikda sonra tekrar batım telefon açılmıyor şarj kablosu takılı hiçbir tepkisi yok .... ne oldu bu telefona va mı bilen garanti karşılar mı ???*

BeğenFavori PaylaşYorum yap