Arkadaşlar cahilliğime verin ama yeni fark ettim ipad de resmi twitter uygulaması yüklü iste safaride yanda twittir akış olarak kullanıla biliyomuş 🙂 bilmeyen arkadaşlara benden öylemesi 😉 #akış

Arkadaşlar cahilliğime verin ama yeni fark ettim ipad de resmi twitter uygulaması yüklü iste safaride yanda twittir akış olarak kullanıla biliyomuş 🙂 bilmeyen arkadaşlara benden öylemesi 😉 #akış

Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.