DDGuclu @ddguclu 13 Eylül 2014 - 11:47 @baris_ozkok 'ü iş üstünde yakaladım mı selfie'siz bırakmam 🙂 Valla dünya küçük... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 32 1 5 ismailjr @ismailjr Güzelmiş. 🙂 13 Eylül 2014 - 11:48 Yanıtla Beğen 1 Forever @forever 😀 13 Eylül 2014 - 11:59 Yanıtla Beğen somut insan @pqonerme daha çok barış abi "gel ulan bi özçekim yapalım" der gibi olmuş 🙂 13 Eylül 2014 - 15:02 Yanıtla Beğen DDGuclu @ddguclu Aha ben bildiğin işinin ortasında gel abi dedim 🙂 13 Eylül 2014 - 20:14 Yanıtla Beğen Tuna Çakır @tunahan741 @baris_ozkok abi senle oturup 24 saat sohbet edebilirim o derece seviyorum videolarını 14 Eylül 2014 - 17:03 Yanıtla Beğen 1 İptal
Güzelmiş. 🙂
😀
daha çok barış abi "gel ulan bi özçekim yapalım" der gibi olmuş 🙂
Aha ben bildiğin işinin ortasında gel abi dedim 🙂
@baris_ozkok abi senle oturup 24 saat sohbet edebilirim o derece seviyorum videolarını