Eski laptop unun ekranını söküp harici ekran olarak kullanan var mı? Ben kullanmayı düşünüyorumda..
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
evet biliyorum. fakat kararsızım . acaba değer mi..
http://www.ebay.com/itm/Compatible-R-RM5251-LCD-Controller-Board-Kit-with-DVI-/271241797794?pt=US_Server_Boards&hash=item3f274560a2
Yok ekran eski hd falan değil. 10 yıllık falan laptop. Ekranı rasperrry e falan bağlarım veya ikincil ekran olarak kullanırım diye düşündüm . Ama parça pahalı geldi biraz..