eşeklerle geleli 3 ay olmuş kayıtsız xiaomi 15 cihazımı satıyorum, buraya özel fiyatla elden teslim edebilirim.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-aksesuar-cep-telefonu-xiaomi-15-512-gb-yd-sifir-gibi-hatasiz-cihaz-1297025306/detay/

Kapandı ben aldığımda 😁
niye satıyorsun
kaydı yok boş yere 8 ay geçireceğime satıp makine alacağım üzerine, olayım video çekmekti ama telefonlarda alıştığım dslr kalitesi hiç bir zaman olmayacağı için yine fujiden devam
@umutizgi bende satıcam 8 aya gelmeden ama su sıralar hıc kayıt olayı yok ne alacam yerıne bılemıyorum.
@deadpool olayın fotoğraf video değilse al bitane geç günün sonunda hepsi aynı.
@umutizgi kayıt olması onemlı bır de almısken ustune koysun ıstıyorum 🙂