Akış kapansa ne olcak zaten tüm akışta hep aynı adamlar 15-20 kişiyi takip etsem tüm akışı açmış olucam arkadaş zaten 😀 (pek umrumda değil açılmış kapanmış o ayrı)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Burak Bayraktaroglu @burakbayraktaroglu

    Onlar için hastag kullanılabilir. Ben yardım etmek istiyirsam falan ara ara bakarım hastag'e mesela.. Ama dediğim gibi çok umrumda değil, boş kaldığımda, akışta aşağıya indigim bir face bir nevi, ama face bağımlısı genel için(neredeyse kullanıcı olduğum bile söylenemez 🙂 ) , çok önemli burada ki en küçük değişiklik belli ki 🙂