Oyun çekilişleri hakkında geçen bir yazı yazmıştım, konuyu daha çok kullanıcıya nasıl ulastirabiliriz sizce?
http://teknoseyir.com/durum/159050
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Haklısın ancak ben para değilde insanların ellerinde ki fazla oyunları yada gonullerinden koptuklarini verecekleri bir olay düşündüm, steamgifts deki gibi. Öyle büyük oyunlar vs değil maksat muhabbet diyebilirim yada mesela haftada 2 oyun, 3 ay boyunca falan (kendim için söylüyorum, katılan olursa arta bilir) mesela mesela yani 🙂
@s3rdar3 bu işi TS+'ın Topluluğu içinde kalsın istiyorum, herkese vermek istesem eskisi gibi steamgifts den veririm 🙂 maksat katkı, maksat topluluğa fayda. Problem değil ben TS ye 30 oyun veririm, koduyla gerekirse. Maksat insanlara "burda güzel insanların olduğu bir topluluk var" demesi TS veya TS+ için. Göreceğiz bakalım bu sadece bir fikir, cevapların için çok teşekkür bu arada 🙂