Atx 3.0 standartlarıyla gelen ve rtx 40 serisinde kullanılan 12pinli güç kablosu hakkında açıklayıcı bir yazı buldum. İlgilenenler için paylaşıyorum. http://jongerow.com/12VHPWR/
Teknoseyir gündemi
#BirazMizah#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayarSon bir saat içinde 247 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.