Canım sıkıldı teknoseyir Ver.3 yaptım. :))) Belkide aslında olmasını istediğim buydu, neyse kendi çapımda eğleniyorum.

Canım sıkıldı teknoseyir Ver.3 yaptım. :))) Belkide aslında olmasını istediğim buydu, neyse kendi çapımda eğleniyorum.

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.