Lego Technic serisine merak salmış birisi olarak, hangi modeli giriş için tavsiye edersiniz? Otomobillere karşı ilgim çok o yüzden otomobil olmasını tavsiye eder misiniz? Mesela 42056 yada 42083 modellerin incelemelerine baktığımda aslında technic serisinde işi olmadığını daha çok lego creator serisinde yerlerini alması gerektiğini okudum. O yüzden biraz belirsiz bırakıyor insanı.
@can yardımcı yada görüşlerine yazarsan çok mutlu olurum. #lego #hobi
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.