@bakiyildiz #scharp kullanıcın bileğilerini kaydetmesini istiyorum böyle yazdım sonra kayıt başarılı dedi ama kaydettiğini görmedim ne yapmalıyım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Temp @temp

    @selami61 Dosyaya yazma izni olup olmadığını denetletmen sorunu çözer diye düşünüyorum.
    Genelde bu tür durumlarda yönetici olarak çalıştırılmadığı için yazamıyor veya okuyamıyor.
    Aynı durumlarla ben de karşılaştığım için ordan biliyorum.