#turknet#akış sabahtan beri internetim yok. Adsl ve internet ışığım yanmiyor. Hergun başka bir sorun cikiyor.Muhattap bulamiyorum. Nasıl bir musteri hizmeti mantığidir. Musteri hizmetlerini ariyorum sesli yanit cikiyor.Geri dönüs 2 gun sonra yapiliyor.Bilgisayarla degil bir insaanla konuşalim. Bu nedir yaaa. Biri bilgilendirsin cok seymi istiyoruz.Elinizdeki musterileri kusturerek ne kadar buyuyebilirsinz. Elinizdeki müsterilerde araştiran teknoloji bilen insaanlar ve encok musteri kazandiracak insanlar. Kampan güzel de kullanamadıktan sonra........

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • K98 @mask

    Telefon hattınız çalışıyor mu

  • er-dem @er-dem

    3. Gün itibariyle hala internetim yok, kimse aramiyor bilgilendirmede bulunumuyor. Burdan türknete geçecek arkadaşlar birkez daha düşünsün. Türknet müşteri memnuniyetinde #çok ilgili# bir firmaymiş. Daha iyisiyle karşilasmadim. Bugunde gelmezse ttnete geçis basvurusunda bulunacam. Böyle bir rezilik olamaz. İnsana en çok muhattap alinmamak koyuyor. Muhattap alacak problemimi soylicek kimse yok. Bir bir haftalik türknet macerası cok kotü tecrübe oldu..
    15769293 nolu arazi kaydima 3 gundur geri donuş yapilmadi. Internetim yok adsl isigim yanmiyor.