#akış
Superonline fiber kullanıyorum, 25 Mbit 75GB kotalı. Taahhütümün süresi dolmuş, yenileyelim diye aradılar geçenlerde. Aynı fiyata daha iyi paket var mı dedim, üst paketi anlattı ama 20 TL daha pahalıymış. Aynı pakette kalabiliyorsam kalayım dedim. Tabi ki dedi arkadaş, bir de 6 aylığına 50 Mbit ve 150 GB kotalı paket hediyemiz olsun dediler 🙂 Sanırım çok beğenip o pakete geçerim diye verdiler ama 25 Mbit bile bana çok iyi geliyor. Hayatımda gördüğüm ilk internet 9600 bps Dial-Up bağlantıydı ne de olsa, suyunu çıkarmaya gerek yok.

BeğenFavori PaylaşYorum yap