windows 7 beni de yedi 🙂
arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var , asrock fm2a85x extrem 4 anakart üzerine kurulu bir amd sistemim var. dün her şey yollu yolundayken bir ayara bakmak için boot menüye girdim giriş o giriş pc açılmıyor 🙂
uefi ile yeniden yüklemeyi denedim her şey iyi güzeldi ta ki start windows ekranına kadar 🙂 orada kaldı yüklenmedi, sonra dvd ile yüklemeyi denedim onda hiç yükleme başlamadı bile siyah ekranda kaldık 🙂
ramler kontrol edildi çalışıyor ve sistem görüyor, defalarca bios ayarlarını sıfırladım denedim ama hepsinde siyah ekranda kalıyor birde ekranın sol üst tarafında bir tek (-) işareti çıkıyor ve öylece kalıyor ama sistem ilginçtir ısınıyor. ssd yi söktüm sadece hdd den yüklemeye çalıştım o da olmadı 🙂 hadi diyelim ki uefi bozuk ama dvd defalarca kurulum yaptığım bir dvd ama hiiç başlamadı bile... buyrun cenaze namazına 🙂