Aliexpress'ten aldığım 7+1 ses, titreşimli ve 50mm sürücülü kendi içinde ses kartı olan Sades kulaklığım. Fiyatı 40-45$ arası değişiyor. Çok memnunum bu fiyata göre harika. Uzun sürede başınızda dursa bile rahatsızlık vermiyor, çok rahat. Buna denk bir kulaklığı Türkiye'de 500 TL civarıdır heralde 🙂 İlgililere tavsiye ederim.



Sades bu kaliteli ürün. Ülkemizde hiç tanınmıyor. Almak isteyenler Amazon ve Dealexreme 'e bakabilirler.
http://tr.aliexpress.com/item/SADES-A60-Game-Headset-Vibration-Function-and-7-1-Surround-Sound-Professional-Gaming-Headphone-Earphone-Free/1970510710.html
Birçok satıcı var, uygun fiyatı olandan alınabilir.
@serhatyucell yok yapmıyor, uzun süre kullanabiliyorsunuz. Başlıklarda kolaklıkla çıkıyor. Ayrıca kenarında içeri gizlenmiş mikrofonuda var 🙂
Evet yeterli, ama çok iyi birşey de beklemeyin tabi. Oyun içi kullanımında ve amatör video için oldukça iyi.
razer kraken 7.1 düşünyordum bunu mu alsam?
Logitech g930 mu bu mu ?
O kulaklığın fiyatı çok fazla. Zaten o kadar bütçeniz varsa ilk olarak 100 TL buna ayırıp sades'i deneyin derim. Birde kablosuz önermiyorum, bazı arkadaşlarımın aldıkları kablasuz kulaklıklarda sürekli bir cızırtı sorunu oluyormuş, bunda nasıl olur bilemem tabi. Bence deneyin sadesi memnun kalırsınız 😉
http://www.sades.us/ buda ameri sitesi, göz atın isterseniz 😀