iPhone5 kullanıpda #iOS 8.1.2'e geçenlerden yorum rica edeyim. Şu an 8.1'deyim ve gayet memnunum. Kurarsam sırf o 1 rakamı gitsin diye kuracağım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap