Sizce yeni çıkacak general mobile discovery 2 istenilen performansısı verir mi almalı mıyım ?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bence ilki kadar başarılı değil sonuçta alternatifleri çok ve gerçekten iyi 2 gb rami olması dışında bi özelliği yok zaten acelen yoksa biraz bekle xaomi oppo gibi firmalar ülkemize girecek ha girmezse bile diğerleri ucuzlar
birinci telefon hiç ucuzlamıyor ya ne zamandır bakıyorum virgülü bile aynı 😀
keşke amırallerden olsa 😀 ama yok zaten yeni telefon alacağım karar vermeye çalışıyorum 700-1000 tl arası en uygun onu buldum
yani almaya değer dimi 😀
emeğine sağlık bütcem 1000-700 arasında olduğu için en uygun bu gözüküyor batarya konusundada 2500 yeterli gibi