Yunus Gürçiçek @yunus_gur 29 Temmuz 2014 - 19:57 #CepTelefonuFotoğrafçılığı #Ordu #Kumru #NokiaN73 #Carl Zeiss Tessar BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 8 Yunus Gürçiçek @yunus_gur Köyde elma bahçesinde çektiğim bir fotoğraf. Elma da doğal haliyle 😀 Telefonun kamerası nasıl sizce ? 29 Temmuz 2014 - 20:02 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya ordulu buldum 🙂 30 Temmuz 2014 - 00:25 Yanıtla Beğen 1 Yunus Gürçiçek @yunus_gur Ordunun neresindensin 😀 @muratyalcinkaya ? 30 Temmuz 2014 - 00:37 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya @yunus_gur aybastıdan 🙂 30 Temmuz 2014 - 16:01 Yanıtla Beğen 1 Webtekno @webtekno @yunus_gur @muratyalcinkaya ben tatile geldim şuan memurkentteyim 30 Temmuz 2014 - 11:37 Yanıtla Beğen Yunus Gürçiçek @yunus_gur Bu sene fındık hiç yokmuş. Fındık dalları bile yanmış soğuktan. Ben de fındık yok diye gitmedim. Normalde bir aksilik çıkmazsa her sene giderim 🙂 @muratyalcinkaya @browser 31 Temmuz 2014 - 00:59 Yanıtla Beğen muratyalcinkaya @muratyalcinkaya Evet bu sene hiç fındık yok sahil kesimi hariç 🙂 31 Temmuz 2014 - 10:16 Yanıtla Beğen Webtekno @webtekno Evet ya bizde geciktik tepe köy. 31 Temmuz 2014 - 13:18 Yanıtla Beğen İptal
Köyde elma bahçesinde çektiğim bir fotoğraf. Elma da doğal haliyle 😀
Telefonun kamerası nasıl sizce ?
ordulu buldum 🙂
Ordunun neresindensin 😀 @muratyalcinkaya ?
@yunus_gur aybastıdan 🙂
@yunus_gur @muratyalcinkaya ben tatile geldim şuan memurkentteyim
Bu sene fındık hiç yokmuş. Fındık dalları bile yanmış soğuktan. Ben de fındık yok diye gitmedim. Normalde bir aksilik çıkmazsa her sene giderim 🙂 @muratyalcinkaya @browser
Evet bu sene hiç fındık yok sahil kesimi hariç 🙂
Evet ya bizde geciktik tepe köy.