Murat ve Levent abiye teşekkürler. İşte o kimsesiz çocuk...(sanırım):
https://youtube.com/clip/Ugx3kRSs-Q3DhFk1hRt4AaABCQ
Teknoseyir gündemi
#GTA6#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancıSon bir saat içinde 159 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

cengiz bey sesiniz bir tik derinden geliyor ve diğer iki arkadaşta kısık konuşmuşlar gibi geldi. daha canlı konuşsaydınız iyi olurdu bence.