Murat ve Levent abiye teşekkürler. İşte o kimsesiz çocuk...(sanırım):
https://youtube.com/clip/Ugx3kRSs-Q3DhFk1hRt4AaABCQ

✂️ Teknoseyire teşekkürler.... Levent abiye gelsin: "kimsesiz çocuk..."

60 seconds · Clipped by Bazı Retro Şeyler · Original video "Canlı Retropodcast 13 : Eski Çizgi Filmler" by Bazı Retro Şeyler
BeğenFavori PaylaşYorum yap