ıyı gunler yenı bır ssd aldım ama orıjınal yuklu olan wındowsumu yenı ssd ye nasıl aktrabılırım leptop ıcın kullanıcam ssd yı
Son bir saat içinde 238 ziyaretçi, 108 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ıyı gunler yenı bır ssd aldım ama orıjınal yuklu olan wındowsumu yenı ssd ye nasıl aktrabılırım leptop ıcın kullanıcam ssd yı