• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Oğuz
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 15.02.2019
  • Oğuz @nevermore

    Az daha kalp krizi geçiriyordum hocam 😀

    03 Mart 2019 - 18:27 Beğen 1
  • Oğuz @nevermore

    @protego hocam benim aldığım ürün farklı sizin attığınız linkteki G27C:
    https://www.msi.com/Monitor/Optix-G27C/Specification
    Benimki MAG27C:
    https://www.msi.com/monitor/Optix-MAG27C/Specification

    03 Mart 2019 - 18:25 Beğen 1
  • Oğuz @nevermore

    @gcn O zaman sevindim hocam 🙂

    03 Mart 2019 - 14:51 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Aşağıdaki monitörü aldım 27 inç olduğu için PPI konusunda üzecek beni ama bu paraya en iyisi bu gibiydi
    https://www.hepsiburada.com/msi-optix-mag27c-27-1ms-display-hdmi-dvi-full-hd-freesync-curved-oyuncu-monitor-pm-HB00000CG13B

    03 Mart 2019 - 13:34 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Monitör tavsiyeleriniz neler peki?

    03 Mart 2019 - 12:46 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    sRGB %110 ve 8 bit gösteriyor linkte verdiğim monitör.

    03 Mart 2019 - 12:34 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Bu nasıldır?
    https://www.hepsiburada.com/msi-optix-mag27c-27-1ms-display-hdmi-dvi-full-hd-freesync-curved-oyuncu-monitor-p-HBV00000CG13D?magaza=Hepsiburada

    03 Mart 2019 - 12:31 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    i7 4790 işlemcim var ve 1080p darboğaz olur diye düşünüyorum.

    02 Mart 2019 - 00:14 Beğen 1
  • Oğuz @nevermore

    @equitatus Hocam sağlam FPS oyuncusu anlar

    15 Şubat 2019 - 11:52 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    @equitatus Hocam bence normal 1070in bu seviyede olması gerek diye düşünüyorum kaldı ki çözünürlük 2560x1080 seviyesinde. 2K bile tam değilken. ASUS'un kendi verdiği programla yapıyorum bunu. 1850 mhzden yukarısına izin vermiyor zaten.

    15 Şubat 2019 - 11:50 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    1645 MHz'den 1850 MHz'e aşırtıyorum voltage vs ayarları yaparak

    15 Şubat 2019 - 11:45 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Hocam 55 fps alıyorken 95 fps alıyorum kart 1080'e dönüyor neredeyse

    15 Şubat 2019 - 11:44 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Ya aslında 83 derece yüksek bir derece mi bu ekran kartı açısından o.c edilmiş tam yük halinde iken.

    15 Şubat 2019 - 10:54 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    @gameboy valla yeni çıkan oyunlarda ultra ayarlar için gerekiyor akıcı oynatması için. Kullandığım ekran kartı ASUS Turbo GTX1070 Tek fanlı çift silindir diyor tuhaf bi fan dayanıklı yazıyor.

    15 Şubat 2019 - 10:13 Beğen
  • Oğuz @nevermore

    Overclock yaptım fan ayarını kaçta tutmalıyım Auto'da 83-85 derece oluyor. %100 seviyede 64-65 derece. Tam yük altında.

    15 Şubat 2019 - 09:58 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (15)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (9)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum