Oh! Sonunda bir tane sipariş edebildim 🕺🏻 Kendim ve TeknoSeyir için hayırlı olması ümidiyle ✌🏻
Oh! Sonunda bir tane sipariş edebildim 🕺🏻 Kendim ve TeknoSeyir için hayırlı olması ümidiyle ✌🏻
Gece başında beklememe rağmen alamadım, 404 hatası aldım, sepete fazladan ekledim çözemedim bir türlü 🤦🏻♂️ Sabah da stokta kalmamış 😱 Nasipte yok demek ki. Yalnız ilk 10 kişi nasıl aldı bunları, bu hatalarla hiç karşılaşmadılar mı, bizim mi nasibimizmiş bunlar 😭
@hkellecioglu Uzay çöpü (debris) toplamayla alakalı güzel bir anime vardı yıllar önce izlediğim, ilginizi çekerse bir bakabilirsiniz: https://anidb.net/a895
@gamsizm Ben hep RetroPie kurarak denedim retro arcade deneyimi için, mevcut işletim sisteminin üzerine kurulum yaparak hiç denemedim. Ama büyük ihtimal Ubuntu'da da çalışacaktır herhangi üzerine kurma yöntemiyle çalışan sistemler çünkü Ubuntu da RPi OS da Debian tabanlı linux'ler. Sadece eğer ilgili kurulum RPi OS'un kendi repolarından kurduruyorsa kendini (ki pek ihtimal vermiyorun) o takdirde o repoların Ubuntu da kullanıma eklenmesi gererkebilir.
@leventp @gamsizm Raspberry Pi 4'e bootloader güncellemesi ile USB ve Network boot özelliği geldi (sdcard olmadan). Bootloader güncellemesi sonrası raspi-config ile boot önceliği de değiştirilebiliyor. Raspberry 400'de de aynı değişiklik yapılabiliyordur diye tahmin ediyorum. USB 3 portuna bir SSD bağlayıp daha performanslı (!) bir cihaz olarak kullanabilirsiniz.
Ayrıca Raspberry Pi 4 (ve eskiler için de vardı) için de Vesa kutular mevcut, direk monitör arkasına bağlayıp bir de kablosuz klavye/mouse seti ile daha da az bir kablo karmaşası ile daha kompakt bir hale getirmek mümkün.
Bir de eğer işletim sistemi olarak Raspberry OS (resmi işletim sistemi) yerine Ubunutu 2010 kullanırsanız cihazdan daha çok verim alabilirsiniz, RPi OS'da 64 bit desteği daha yok ya da yeni geldi hatırladığım, ki Ubuntu populerlik ve rüştünü kanıtlama tarafında daha önce RPi OS'a göre. RPi OS sadece GPIO üzerinden bir proje yaparken daha kullanışlı olabilir ama gündelik kullanımda Ubuntu daha iyi olacaktır.
Son bir saat içinde 270 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Az önce stokta görünüyordu, parti parti açıyorlar sanki ama son açılan parti de tükenmiş.