Ben yeni bi drift aracı aldım 27mhz ama kumandasi çok dandik (arabada dandik sanirim)100 tl zaten 4*4 bu araç buna başka kumanda nereden alabilirim yada aldığım kumandayı kullana bilir miyim teşekkürler
Son bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben yeni bi drift aracı aldım 27mhz ama kumandasi çok dandik (arabada dandik sanirim)100 tl zaten 4*4 bu araç buna başka kumanda nereden alabilirim yada aldığım kumandayı kullana bilir miyim teşekkürler