Ahahaha. 😀 Eylül gibi almayı planlıyoruym bunu çekicem cat 6 kabloyu, koyucam gigabyte switchi benden iyisi yok 🙂
Son bir saat içinde 255 ziyaretçi, 101 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ahahaha. 😀 Eylül gibi almayı planlıyoruym bunu çekicem cat 6 kabloyu, koyucam gigabyte switchi benden iyisi yok 🙂