E-devlete giriş yapamıyorum bir süredir sizce ne kaynaklı olabilir chrome veya başka tarayıcıdan da denedim olmuyor dns değiştim falan yine aynı sonuç var mı aynı sorunu yaşayan?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aylardır Chrome üzerinden giremiyorum bende. Hep başka tarayıcı üzerinden.
acaba devlet tarayıcı üzerinden shadow ban atmış olabilir mi
@cihat-emre hiç anlamadım valla bende. Komple sildim tekrar yükledim uzantıları temizledim vs yok ısrarla açmıyor Chrome üzerinden.
Chrome'dan oluyorsa onun sıkıştırma, önceden cachleme veya özel dns ayarları felan var o yapıyor olabilir.