Son bir haftada süt ve süt ürünlerine Cimri.com dan aldığım verilere göre %15 ila %30 arasında zamlar gelmiş. 3 aylık fiyatlar tüm ürünlerde sabit. 3 ayda ne olmadı da 7 gün içinde oldu? Bir şey mi kaçırdım?
Düzenleme: Ekonominin durumunu biliyorum. %15 zam zaten beklenen bir şey ama neden 3 aya yaymadılar bu zamları onu anlamıyorum. Acaba asgari ücret zammı için mi sorusu geliyor insanın aklına

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 13

Tez ve ödev yazdıranların ünvan düşürmesi geriye dönük işler mi sizce? Eğer işlerse malum şahısları nasıl ihbar ederiz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Annem akıllı süpürge almak istiyormuş. Baktım çok farklı fiyatlarda çok farklı ürünler var. Çok anlayamadım hangisini alsam ne artısı olacak? Burada bikaç arkadaş almıştı. Ucuz modellerden kaçının diyorlardı. Alanlar memnun mu? Neye dikkat etmem gerekiyor? Yardımcı olur musunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Aliexpressten kuponla 30 liraya aldığım tws x10 kulaklık geldi. Cidden beklediğimden çok çok iyi sesi. Kutusu tasarımı vs de çok kaliteli hissettiriyo. Gümrükte 5 dolar olduğuna inanmayıp 15 dolar yazmışlar. Fazla vergi ödedim ama uğraşmak istemediğimden aldım. Tws kulaklık bakanlar varsa değerlendirsin.
Düzenleme: Ürünü eklememiştim kusura bakmayın. No packaging seçeneğiyle aldım ama kutulu yollamışlar. Linki: https://tr.aliexpress.com/item/1005001726884634.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1f754c4dWSlXcj

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bitirmem çok kötü giderken bi de Vivense'den aldığım Adore dolap paramparça geldi. Şimdi işin yoksa iade vs uğraş dur. Bıktım valla her şeyden. Kargom da gelecekti, beni bulamamışlar geri gitmiş. Sinir stresten bir topa dönüştüm.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şu pejo reklamı kalksa artık da rahat etsek. Mobilde reklam engelleyici kurmak istemiyorum ama site kullanılmaz oldu nerdeyse. Az önce hayatımda ilk defa reklamlar çok işlem gücü tükettiği için engellendi benzeri bi hata aldım. 2 dk rahatlamaya giriyorum zaten iyice geriyo site bizi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Matkabın ucu sıkışmış. Kaç saattir onunla uğraşıyorum. Wd40 sıktım komple parçalayıp birleştirdim yok. Elimi bile yaktım. Bana mısın demiyo. Bunun çözümü nedir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 25