https://makdos.com da barındırdığım 2 hosting hizmetime erişemediğimi fark ettim. ftp ile bağlandığımda içindeki tüm dosyalar silinmişti. Ticket açtım, bana hizmetimin saldırıya uğradığını ve dosyalarımın şifrelendiğini, önlem olarak da hosting hizmetimin taşındığını söylediler. Bunların hepsini yapıp beni bilgilendirmemişler. Ben de saldırı her iki hesabımda da aynı anda gerçekleştiği için saldırının genel bir saldırı olduğunu düşündüm ve KVKK bildiriminin yapılıp yapılmadığını ve kişisel verilerimizin etkilenip etkilenmediğini sordum. Aldığım yanıt çıldırttı beni. Ayrıca firmanın hiçbir kontrol paneli 1 aydır "bakım" gerekçesiyle çalışmıyor. Serverın gücünü açmak için bile ticket atıyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 12

2 haftadır ehliyetimin gelmesini bekliyodum. Bi bakıyım dedim böyle yazıyo. Kimliğime de işlemişlerdi ehliyeti ama sorgulayınca o da çıkmıyo. Başına gelen var mıdır? Randevu almadan gitsem hallederler mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kongrelerin düşük orta ve yüksek riskli şehirlerde 300 kişiye kadar serbest bırakılmasını coşkuyla karşılıyorum. Gelin ts kongresi yapalım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

2 gündür yorum yap butonunun üzerine reklam çıktığı için bazı durumlara yorum atamadım. @gamsizm Abi tren yapan reklamlar, güvensiz reklamlardan sonra şimdi de bu çıktı. Bi el atılmalı artık bu konuya bence. Şimdi reklam engelleyici kur diyeceksin de mobilde reklam engelleyici kullanmakla uğraşmak istemiyorum. Üstelik benim sorunum değil sitenin sorunu bu. Yani ben kursam bile kurmayan bir çok kişi hep olacak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Televizyonu açmayın kanser olursunuz

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

Son bir haftada süt ve süt ürünlerine Cimri.com dan aldığım verilere göre %15 ila %30 arasında zamlar gelmiş. 3 aylık fiyatlar tüm ürünlerde sabit. 3 ayda ne olmadı da 7 gün içinde oldu? Bir şey mi kaçırdım?
Düzenleme: Ekonominin durumunu biliyorum. %15 zam zaten beklenen bir şey ama neden 3 aya yaymadılar bu zamları onu anlamıyorum. Acaba asgari ücret zammı için mi sorusu geliyor insanın aklına

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 13

Tez ve ödev yazdıranların ünvan düşürmesi geriye dönük işler mi sizce? Eğer işlerse malum şahısları nasıl ihbar ederiz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Annem akıllı süpürge almak istiyormuş. Baktım çok farklı fiyatlarda çok farklı ürünler var. Çok anlayamadım hangisini alsam ne artısı olacak? Burada bikaç arkadaş almıştı. Ucuz modellerden kaçının diyorlardı. Alanlar memnun mu? Neye dikkat etmem gerekiyor? Yardımcı olur musunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Aliexpressten kuponla 30 liraya aldığım tws x10 kulaklık geldi. Cidden beklediğimden çok çok iyi sesi. Kutusu tasarımı vs de çok kaliteli hissettiriyo. Gümrükte 5 dolar olduğuna inanmayıp 15 dolar yazmışlar. Fazla vergi ödedim ama uğraşmak istemediğimden aldım. Tws kulaklık bakanlar varsa değerlendirsin.
Düzenleme: Ürünü eklememiştim kusura bakmayın. No packaging seçeneğiyle aldım ama kutulu yollamışlar. Linki: https://tr.aliexpress.com/item/1005001726884634.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1f754c4dWSlXcj

BeğenFavori PaylaşYorum yap