Evet, sonunda oyun motoruma yansımaları ekledim. Resimde aşağıdaki düz yüzey ayna/yansıma yapan yüzey oluyor. Yansımaların neden pahalı olduğunu biraz daha pekiştirmiş oldum ayrıca, tüm sahnenin tekrar çizdirilmesi gerekiyor yansıma için 😀
Bu nedenle düşük çözünürlükte render ettiriyorum yansımaya, ama çözünürlüğü ayarlayıp arttırabilme özelliği de var.

Sanırım sırada particle sistemi ve instanced rendering gelecek. Daha sonra Post Processing, Shadow Mapping ve PBR. Bu #coronavirus belası beni de biraz yavaşlatıyor motivasyon olarak ama devam yinede 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

The Witness'ın geliştiricisi abimiz Razer ışıklı mışıklı klavyeyle sorun yaşayınca gömmüş baya 😀
https://youtu.be/8UGO3EG5DC8?t=64

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Karsi binanin bahcesinde 5 yasli oturmus mangal yapiyor. 65 ustuler mi bilmiyorum. Nereye sikayet ediyoruz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 19

#DoomEternal teknik olarak çok iyi bir altyapıya sahip görünüyor. Yaklaşık 90M Tri bulunan bir sahneyi 1060'ta 80 fps'te 2080ti'da 300-500 fps arası renderlamak baya zor iş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 18
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Khronos grup, Vulkan Raytracing desteğini cross-platform olarak duyurdu. Böylece platform agnostik olarak raytracing kodu yazabileceğiz. Yani sanıyorum ki hem amd hem nvidia tarafı destekleniyor artık. Nitekim, daha öncesinde nvidia desteği vardı zaten ama nvidianın kendi eklentilerini kullanmak gerekiyordu. #HaftalıkGündemeMalzeme

https://www.gamefromscratch.com/post/2020/03/17/Vulkan-Raytracing-Launched.aspx

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bizimkiler selamlaşma metodunu ihrac etmiş sanırım 😀
https://twitter.com/LeneWestgaard/status/1238110796611301377?s=20

BeğenFavori PaylaşYorum yap