Xiaomi note 4 Red mi
Huawei P9 lite 2017
Sony Xperia Z5
Bir arkadaş telefon alacak, bütçe 1000 lira civarı. Oyun oynanmıyor, ortalama bir kamera, iyi bir ekran ve uzun şarj süresi istenen kriterler.
Yukarıdaki üç telefondan hangisi, ya da alternatif olarak başka marka model önerisi olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 12

Arkadaşlar, ben bilgisayar işinde oldukça acemiyim. Ama buradan edindiğim bir kaç bilgi kırıntısı ile, işyerinde beni Bill Gates sanıyorlar 😀 Ben de bilgisayar konusunda bu kadar cahil varken (kimseyi küçümsemiyorum, yanlış anlaşılmasın. O cahillerden biri de benim) bir site açsam ve çok yalın bir dille (zaten çok teknik anlatmaya bilgim yetmez) karşılaştığım sorunları nasıl çözdüğüm anlatsam işe yarar bir site olur mu ki? Çünkü benim bulduğum çözümler hep bu işten anlayanlar çözebilecek kadar karmaşık oluyor. Benim gibi cahilleri düşünen yok

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 19 / 30

Allah allah… Vatandaş 2 yıl 4 ay önce üye olmuş. 3 paylaşımı ve 3 yorumu var. Ama banlanmış. Ne yaptı ki acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu arkadaşı nasıl bilirsiniz? Yarın A101 e geliyormuş kendileri. Fiyatına değer mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 15

Aygıt yöneticisindeki bu Üretici Yazılımı>>System Firmware neyi güncelliyor? Güncelleme yap deyince sanki BIOS güncelledi gibi geldi bana ama buradan BIOS güncellenebileceğini hiç duymamıştım.
Var mı fikri olan?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#kitaptavsiyesi
“Saatleri Ayarlama Enstitüsü”
Bu yaşıma kadar okumamış olduğuma çok pişmanım. Ahmet Hamdi Tanpınar harika bir yazar ve müthiş yaratıcı bir beyin. Hayran kalmamak elde değil.
Okuyun, okutun…

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 11

Lisanslı netcad 5.2 programını Windows 10’a kuran var mı arkadaşlar? Ben kurdum, anahtarı da tanıttım ama açılırken ortalarda bir yerlerde hata verip kapanıyor.
Var mı bunun bir püf noktası?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 16

Acun, survivor yarışmacılarından biri için hapis cezası çıksa, bunu yarışmacıya söylemeli midir, söylemeden elenince ülkeye getirmeli midir? Söylerse suçluya yardım etmiş olur mu?
Aklımda deli sorular

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 20

Tüm dertler, tüm insanlığa eşit dağıtılsa, daha mutlu mu olursunuz, daha mutsuz mu?
Bu sorunun cevabı önemli.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 20 / 33
  • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

    Eşitlik mutlu etmez. Bugün hayatımızda sahip olduğumuz için mutlu olduğumuz maddi ve manevi neyimiz varsa bunlara sahip olmayan birileri illa ki vardır, zararlı çıkarız. Benden daha fazla şeye sahip olanlardan da bana akacak diye çakallık yapabiliriz ama yemez, en sonunda yine zararlı çıkarız, elimizdekilerin değeri kalmamış olacak.

    • Manik Depresif @manikdepresif

      Soruyu yanlış anlamışsınız, sorun eşit olup olmamak değil. Sizin derdinizin ortalama toplum derdinin altında mı üstünde mi olduğu

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @manikdepresif “Tüm dertler, tüm insanlığa eşit dağılsa…” Bence doğru anlamışım ama burada kast ettiğine göre de yanıtlamaya çalışayım. Toplumun ortalama derdi pek anlamlı bir tanımlama gibi gelmedi bana. Ortalamayı nasıl hesaplayacağız ki? Dert denilen şey maddi bir şey değil, kaynağı maddi olsa bile dertli hissetmek maddi değil. Çok fakir birinin çok mutlu bir evliliği olabilir, para umurunda değildir, böylece derdi az olabilir; çok zenginin kendine göre çok büyük bir derdi olabilir ve ben bunu duyunca “hade lan, öyle dert mi olur, şımarık!” diye atarlanabilirim. Çok fakir de benim derdime aynı şekilde atarlanır. Ama zaten mutlu olabilmemizi de bu eşitsizliğe borçluyuz bence. Daha mutlu olmazdık, daha mutsuz olurduk diyeceğim ben yine.

    • Manik Depresif @manikdepresif

      @ermanyurdakann Yok ben meramı mı anlatamıyorum sanırım. Dedikleriniz doğru zaten. İtiraz etmiyorum. Dediğim şeyin yapılabilir olduğunu da düşünmüyorum. Ne demek istediğimi başka nasıl ifade edeceğimi de bilmiyorum. Yani ne desem anlaşamayacağız sanırım ☺️

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @manikdepresif Diğer yorumlara verdiğin yanıtlara baktım, kendi derdimizi toplum ortalamasına göre saptamaktan bahsetmişsin. Ben de diyorum ki saptanamaz, ölçülemez, subjektif değildir. Orçun iyi bir örnek vermiş, evladı hasta bir babanın derdiyle istediği oyuncağı alamayan çocuğun derdini kıyaslamayız. Ha, denilebilir ki babanın derdi net daha büyük ama bunu kendi algımızla diyoruz, oyuncaksız çocuğa sorsan kıyamet çoktan kopmuş gibi hissediyor olabilir. Yani dertler kıyaslanmaz sonuç olarak.

    • Manik Depresif @manikdepresif

      @ermanyurdakann Tamam da olayın özü o değil. Ben bunların hepsini zaten biliyor ve hak veriyorum. Yapılabilirliğini falan savunmuyorum. Teorik konuşuyoruz ve asıl anlatmak istediğim insanların dertlerinin çoğunun, çokta dert edilmesi gereken şeyler olmadığı. Siz olaya matematiksel bir yaklaşım sergiliyorsunuz. Oysa ben dertlerin ortalaması derken, dertleri metrik sistemle ölçüp, aritmetik ortalamasını alalım demiyorum.

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @manikdepresif Haklısınız, ben sizi anlamıyorum, anlayamadım 🙄 Teorik yaklaşırken mantığı bir kenara bırakamayız ki, (kendi mantığımdan bahsediyorum, size mantıksızsınız demiyorum), teorik yaklaşım sadece mantık üzerine kuruludr zaten, ortada uygulama yoksa sadece akıl yürütme vardır. Benimki böyle yürüdü 😊

    • Manik Depresif @manikdepresif

      @ermanyurdakann Sizde tam mühendis kafası var 😊 Halen okuyorsanız mühendislik dallarına yönelim bence

    • Manik Depresif @manikdepresif

      @ermanyurdakann Şiir gibi düşünün. “O mavi gözlü bir devdi, miniminnacık bir kadını sevdi” tümcesinde dev ve miniminnacık kelimeleri bir devi ve cüceyi anlatmak için kullanılmamış mesela. Yani her olaya mantıklı yaklaşmaya gerek yok. Duygusal ve sezgisel yaklaşabiliriz

    • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

      @manikdepresif Duygusal yaklaşırsak muhtemelen yanlış sonuçlara varırız ve ileride pişman oluruz. Hepimizin bu yönde bir deneyimi vardır mutlaka.

      Şiir güzeldir, o ayrı mevzu 🙂

  • Erman Yurdakan @ermanyurdakann

    @manikdepresif Ahaha, iletişim fakültesi mezunuyum, mühendisliğin önünden bile geçmedim 😀

  • Gump @runforrest

    Bence gamsızlık eşit dağıtılsaydı iyi olurdu. Kafaya takmayan insanın ne saçı dökülüyor ne depresyona giriyor. Ne adamlar var derdi dağlardan büyük tükenmeyen sabrı, bitmeyen azmi var. Ne insanlar var en ufak bir şeyde dünyası yıkılabiliyor.

  • aMeLeDeRViS @ameledervis

    Hic bir seyi cozemeyecegi gibi daha cok sorun yaratacak bir cozum olacagindan sorunun cevabi.
    “Hayir, ben kendi sorunlarimla mutluyum, kimseye vermem, kimseden istemem.”

    2. kisim…

    Sordugunuz soru ile almak istediginiz cevap pek alakali degil gibi, baskalarinin kucuk diye dusundugunuz dertleri sizin hayatinizda yikima sebep olabilir yada sizin buyuk derdiniz baskalari icin onemsiz olabilir.
    Obur mesajda bunu anlatmistim lakin gereksiz girizgah damgasi yedigi icin atlanmis oldugundan burada tekrarlamaya gerek duymadim.

    Kendi cevabimi sizin cevaplariniz havada kaldigi icin silip buraya tekrar tasidim.
    Amacim tartismak degil, sadece sorunun mantik hatasina dikkat cekmek idi.

    Iyi gunler.

#dizitavsiyesi
Bu “La casa de papel” ne güzel diziymiş ya. Bir kaç yerde ufak mantık hataları ve zorlamalar var ama yine de heyecanından bir şey kaybetmeden sonuna kadar izletti.
Bizdekilerde artık şu dizi başrol oyuncularını süper yapmaktan vazgeçse iyi olacak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap